2kezanne Akduygu sleepy merhaba seti aldım dogsun eğer pişik yapmazsa deveam edicem kizima kullaniyorum bu markayı ki zaten primayla neredeyse basa baş sizbilirsinz
sukranaslier Akduygu ben slepy aldım ek gıdalara başlayana kadar slepy kullanacağım organikmiş daha iyi diyolar
Bde Mrlyldrmmm bende sizinle aynı markayı düşünüyorum ama karar veremiyorum ya e bebeğin beziyle arasında gelip gidiyorum artık net bir karar vermek istiyorum 😭😭
Canan06 Esraaydn21 bnde.çok araştırdım prima önceden iyiydi dediler.molfixe.sizdiriyo dediler internette bi tane varmış adini unuttum oda ince dediler bende slepy aldm başka kalmadı😀
Goncaemrah Akduygu ben sleepy natural aldım. En doğal bebek bezi buymuş ve her kullanan memnun. İnşallah ben de memnun kalırım. Islak mendili de aynı markadan aldım.
Mrlyldrmmm Bde bende paddlers baby me ve minies arasında kalmıştim fiyat olarak hemen hemen hepsi aynı ama icerigi temiz olan minies bakalım deneyelim pisik vs olursa diğer seçeneklere bakicam
Esraaydn21 Canan06 bende sordumda alısan bile slepy kullanıo dedıler 😂😂sen gene bı paket al alerjı falan yapmazsa devam edersın ama hem uygun hemde iyi dıolar dogumun ne zaman
Canan06 Esraaydn21 zaten bi paket aldm pişik yaparsa kiyamm çok zor tasiyom valla😃 36.haftamdym siz kaçıncı haftanizdasiniz cinsiyeti ne
Yesimkso Eyv baby aldım bende. Az aldım zaten bakalım kızımızın narin vücudu kabul ederse devam ederiz. Etmezse başka bezlere bakcaz artık:) ama uygun fiyatı
Meftunbade Ben ebebegin bezini aldım yeni doğan 1 numara 23 lira ikincisi yüzde 30 indirimli toplamda 100 adet bez 38 liraya geldi
Canan06 Esraaydn21 gelişimimiz 2 hafta.onde cok önemli bir sorun olmazsa normal doğum görünüyor bakalm yarn kontrol var ne diyecek doktorumuz☺️