Merhaba anneler,
Sizinle başıma gelen kötü bir anımı paylaşmak ve aynılarını yaşamamanız için sizleri bilgilendirmek istiyorum. Ben normalde medipol çamlıca hastanesine Elif Malçok’a gidiyorum kendisinden çokta memnunum. Eşim biraz evhamlı biri olduğu için çarşamba gece bebeğin hareketlerini 2 gündür hissetmiyorum dedim diye evimize 1 dk uzaklıkta olan Ümraniye devlet hastanesine içimiz rahatlasın diye götürdü. Acilde beni nstye bağladılar bu arada ben 31 haftalık hamileyim. Nst de bebek hareketlerinde yavaşlık var dediler serum verdiler tekrar baktılar yine hareket yok yine serum bağladılar yine hareket yok diyip beni acil doğumhaneye yatış yaptırdılar. Tabi bu arada bebek serumdan sanırım hareketlenmeye durmamaya başladı. Ben yatmak istemiyorum kendi doktoruma gidicem dememe rağmen kesinlikle izin vermediler. Bozuk bir yatakta yastık vs olmadan iki büklüm bir halde 15 saat nstye bağladılar serum verdiler ve hava bağladılar. Bu süre zarfında 5 saatte bir hemşire geldi göz ucuyla bakıp gitti. Herkese çok sıkıştım tuvalete gitmem lazım dememe rağmen izin verilmedi. Su verilmedi, yemek verilmedi. Bebek çok hareketlendiği için nst cihazı bebek uzaklaştıkça kalp atışlarını algılamadı ve hemşireler seslenmeme rağmen gülmekten hastaların seslerini bile duymuyorlardı. Saatler sonrada gelip bebek kalp atışları zayıf diyip 5. Serumu taktılar. Aslında kalp atışları zayıf değildi ilgisizlikten cihaz yanlış ölçüyordu. Ertesi gün beni odaya çıkarttılar bu arada aileme hiçbir şekilde durumumla alakalı bilgi verilmedi. Odada tekrar nstye bağlandım ve bir hemşire allah razı olsun başımda durdu ve nst doğru sonuç verdi o gece beni yine yatırdılar çıkartmadılar. Ertesi gün sabah 6 da hasta bakıcı tarafından gözümü açtım kahvaltı bile yapmadan nstye bağlandım daha bebek bile uyanmamışken ve açken apar topar bebek hareket etmiyor diyerek doğumhaneye yatırdılar tekrar serum bağladılar ve açıklığım var mı diye yapmayın diye bağırmama rağmen muayene ettiler. En sonunda serumumu çıkarttım nstyi çözdüm ben çıkıyorum dedim ve zorla imza atarak kaçar gibi koşarak çıktım hastaneden. Ben bunları yaşarken bir tane bile uzman doktor görmedim. Heran doğuma alabiliriz diye yemek vermediler ve 30 saat uyutmadılar. Hamile bir kadına bu kadar işkence yapılmamalıydı. Hastaneden çıktığım gibi kendi doktoruma gittim nstye bağlandım ve sadece 20 dk sonrasında doktorum hiçbirşey yok bebekte sende gayet sağlıklısın dedi. Perinatolojiye gönderdi oradada herşey mükemmel çıktı. Ben sırf hemşire ve doktorların beni doğumhanede iki büklüm yatakta saatlerce ilgilenmeden bırakmaları yüzünden işkence çektim. Korkudan döktüğüm göz yaşımın hesabını hiçbiri veremez inşallah. Rabbim kimseyi onların eline düşürmesin. Ben hayatımda hiç bu kadar merhametsiz insanı bir arada görmemiştim.