Nur_sen detayli ultrason un sonucunu doktora yolluyorlar sende doktorun yanina cikiyorsun o gerekli seyleri soyluyor bu sekilde olmadimi? Bende ilk olarak doktor baktı heryerine sonra asagi ineceksiniz detayli icin dedi asagi indik detayli bakildi daha sonra sonucu doktorunuza yolladim bi sikinti yok yukarı cikabilirsiniz dedi . Doktorumuzun yanina gittik bi sikinti yok gayet iyi dedi bu sekilde olustu