Heisenberg deneyimlerinizi paylaştığınız için çok teşekkür ederim. Benim doktorum da Sevinç Hanım, 20. Haftamdayım ve devlet hastanesinde doğum yapmak konusunda çok kararsızım. Ne kadar şanslıymışsınız kendi doktorunuza denk gelmişsiniz. Darısı tüm gebelerin başına 😊