Salihsaliha Ftszgn benim de üç litreyi geçiyor. Ama nasıl desem zorlanıyorum ya😔 ben sanırım doğuma kadar böyle yaticam nasip olursa. Sizin de ikiz miydi?
Ftszgn Salihsaliha ama yatıyorsun muhtemelen ondan zorlaniyorsun yaparken bi de günde 2 kase ev yogurdu yiyin bir se badem gibi lifli şeyler ,yok benim tek 😍
Salihsaliha Ftszgn Annece teşekkür ederim kızlar. Yoğurt tüketiyorum bolca. Magnezii calsineyi de doktoruma bı sorayım da kullan derse kullanırım ya böyle zorlanmaktansa.
Ozlembln Ben dikiş alınmadan bir gün önce gideceğim.şu anda 27+1olduk nasipse37.haftada alınaca dikiş. Ozamana kadar jilet ile idare edeceğim
Annece Salihsaliha ben çok cektim kabizliktan doktorum magnezi kalsini diye bir toz ilaç verdi magnezyum ilacı bagirsakalri çalıştırıyor bana tek cozum o oldu çatlak oluştu bende artık uzerine onun icin krem falan sürdüm de zar zor kurtuldum çok şükür
Ftszgn Salihsaliha ben kullandim 1 kere,aninda gaz kabiz söktü kabizolmak uzereydim belki ondan 1 kere icmem yetti cok etkili faydalı
Melisbol Ftszgn serklaj ameliyati oldum 40gun sonra agdaya gittimbir sorun olmadi suan 26. Haftadayim gitme vaktim gelince gidecegim yine :) siz kendinizi kasmaz rahat olursaniz birsy olmaz merk etmeyinnn