Ftszgn Benim gibi serklaj i olup ne zaman agda yatırabildiniz? Suan 32 haftalığım 35 de mi yaptirsam daha iyi? Kasılmayi tetikliyormus çünkü
Kbrbydk Ftszgn ay bende korkuyorum yaa 😑 en son iki ay önce filan gittim hemde jilet yaptığım için sonrasında ilk alisimdi. Cok çok acıdi iki gün acısını çektim ama sonrası çok güzel oldu. Kontroller sık olunca evde kendim epilatorle topladım. Şimdi 31+1 olduk. Gecen gün denedim yine toplayayim diye çok canım yandı. Agdaya nasıl dayanacam bilmiyorum.Bazen bir bazen İki haftada çağırıyor doktor bekleyemiyorum da😣 çok sinir bozucu.
Melisbol Ftszgn serklaj ameliyati oldum 40gun sonra agdaya gittimbir sorun olmadi suan 26. Haftadayim gitme vaktim gelince gidecegim yine :) siz kendinizi kasmaz rahat olursaniz birsy olmaz merk etmeyinnn
Ftszgn Annece ben 16 sonunda serklaj oldum 3 hafta yattim rahim boyu 19.9 mm di ve hunilesme vardi🤦🏼♀️ 3 hafta full yattim hunilesme kapanmis rahim boyu uzamış 11 hafta oldu isime geri döndüm ama ev iş iş ev,asla disari çıkmıyorum, yürümüyorum
Annece Ftszgn buna da şükret valla ben acil serklaj oldum 22. Haftam da oldum hunilesme varmış bende de doktor lavabo dışında kalkmak yasak dedi doğuma kadar yatmaya devam
pumpkin Ftszgn Çok şükür serklaj yok ama 2 aydır yatıyorum. Sadece hastaneye gitmek için dışarı çıkıyorum.Gençliğim yalan psikolojim talan oldu 😂😂😂😂😂😂😂
Ftszgn Annece çok şükür valla Allah sabır versin sürekli yatanlara,benim psikolojim çok bozulmuştu çok zor gerçekten. 4 5 haftadır da ters döndü bebişim,dikişlere tekme atmıyor Allahtan,işte ne olur ne olmaz diye de ağda sorunumuz var
Leyla_Alexandra Valla ben ağda yaptırnaktan korkuyorum 34 haftalık oldum .. jiletle alıyorum .. temiz tutmaya çalışıyorum ağrılarım erken tutarsa diye siz dikişleri ne zaman aldıracaksınız? bana 3 hafta kaldı 🤗🤗🤗😇😁 37 haftayı iple çekiyorum
Annece Leyla_Alexandra benim doktorumda 37. Hafta da alacağını soylediii 36. Hafta da iğne vuruluyorum dusuk icin her hafta onu birakicaz
Ftszgn Leyla_Alexandra bana daha bişey söylemedi ve ben de sormayı unuttum :) artık alınsın istiyorum enfeksiyon kapmamak için sarfettiğim çaba yordu valla . jiletle alıyorum ben de ama en azından 35 olsam da aldırsam mı diyorum korkuyorum
Leyla_Alexandra Ftszgn bende artık alınsın istiyorum .. az kaldı biraz daha sabredelim bu yolun sonunda çok mutlu olacağız kızlar 😍
Ftszgn Leyla_Alexandra evtttttt bu yolda çekilen çile kutsaldır :) az daha sabır çoğu gitti çok çok azı kaldıı
Ftszgn pumpkin :)) ben maşallah ya bol bol uyuyorum o konuda sorunum yok,ben de dışarı çıkmıyorum,işe de evden alıp eve bırakıyolar,ömrüm wc ve oda arasında gidip geliyor :))
Ftszgn Kbrbydk jilete hiç alışkın değilim,hep kendim ağda yapardım ama şimdi mecbur jilet. bi de cerrah eldivenini denicem önceden de alırdım temiz olurdu,bi iki deniim bakalım canım yanacak mı işte kasılmaya neden oluyo diyolar haftamda daha 32
Salihsaliha Ben serklaj olalı üç hafta oldu simdi 22. Haftamdayim ikiz gebelik. Geçen hafta kontrolde doktoruma sordum enfekte olmadığı sürece agdada sorun yok evde kendin hijyenik becerebilceksen dedi. Zor da olsa bu ayı hallettim. Ben de WC ve yemek dışında yatıyorum hep. Ama tuvalete çıkmak çok tedirgin edyor beni, büyük tuvalete. Öncesinde de hep kabızlık sorunum vardı. Şimdi günlük çıkabiliyorum ama sanki istemeden ikiniyorum gibi geliyor çok geriliyorumm. Siz nasıl hallettiniz kızlar bu tuvalet meselesini
Ftszgn Salihsaliha Ben hiç kabız olmadı 4 lt su içiyorum,ama istemsiz ıkınma bende de oluyo engel olamıyorum.yarın çalışabilir rapor yazdırmaya gidicem en güzeli sorayım bakalım ne diyecek.çok geçmiş olsun,3 hafta yattım nasıl zor çok iyi anlıyorum :(
Annece Salihsaliha ben çok cektim kabizliktan doktorum magnezi kalsini diye bir toz ilaç verdi magnezyum ilacı bagirsakalri çalıştırıyor bana tek cozum o oldu çatlak oluştu bende artık uzerine onun icin krem falan sürdüm de zar zor kurtuldum çok şükür
Salihsaliha Ftszgn benim de üç litreyi geçiyor. Ama nasıl desem zorlanıyorum ya😔 ben sanırım doğuma kadar böyle yaticam nasip olursa. Sizin de ikiz miydi?