Selamlar arkadaşlar. 12+1 günlüğüz. Bugün ikili tarama testinde doktor %80 erkek bebek dedi. 2 hafta sonra netleştirelim dedi. Sizce doktorun yanılma payı var mıdır? Bu haftalarda erkek bebek olduğunu öğrenip sonrasında kız bebek olduğunu öğrenen var mı acaba? Cinsiyet için erken değil mi bu haftalar ? 🙈🙈 Yaşayanların deneyimlerini bilmek isterim.