tugcebyl [silindi] benim de geç döllenme olmuş ama regl gecikmesinin üçüncü gününde idrar testinde silik de olsa çıkmıştı beta hcg değeri de atmış küsürdü
tugcebyl [silindi] Ya şimdi gördüm Allah size de nasip etsin inşallah, ama geç döllenme de olsa mutlaka çıkıyor yani bi kere ben de sekiz gün geciktim kesin hamileyim dedim hiç bişi çıkmadı doktora gittiğim gün de adet olmuştum 🤦♀️
dhm0653 Erkanpasam yani benim durum böyleydi şu an kızım 2.5 yaşında 14 haftalıkta hamileyim tekrardan