[silindi] Ozlemilhan Allah sağlıklı sıhhatli kucağına almayı nasip etsin canım ☺️ Hayırlısı olsun bizim içinde
[silindi] Pcoslubiranne ilk kez bu kadar gecikme oluyor umarım kötü bir şey değildir 🤷🏻♀️ her iki ihtimalde beklemediğim bir şey teşekkür ederim
MeryemEnes1 [silindi] bende adetden 10 gun gecıktım sonra kahve rengınde akıntı geldı ve malesef adet oldum😫
[silindi] MeryemEnes1 bekliyorum bende keşke olabilsem kafam rahat eder en azından 🙄 Allah gönlünüze göre versin
tugcebyl [silindi] Ya şimdi gördüm Allah size de nasip etsin inşallah, ama geç döllenme de olsa mutlaka çıkıyor yani bi kere ben de sekiz gün geciktim kesin hamileyim dedim hiç bişi çıkmadı doktora gittiğim gün de adet olmuştum 🤦♀️
Erkanpasam dhm0653 gercekten mi benim bugun gecikmenin 5 gunu kan verdim gebelik yok fakat adet belirtiside yok
dhm0653 Erkanpasam yani benim durum böyleydi şu an kızım 2.5 yaşında 14 haftalıkta hamileyim tekrardan
[silindi] Ecelif amin canım 1 buçuk senedir hiç olmamıştı böyle oldum şuan ama bukez de demek ki bir problem var