Zlis11 Eminegecit Bende adet gunumden 4 gun once idrarda test yaptim cok silik bir cizgi cikti 2 gun sonra 2 tane daha test yaptim onlarda cizgi daha belirgindi. Adetime 2 gun varken kanda test yaptirdim 151 cikti şuan adetim 6 gun gecti bida test yaptiramadim yarin randevuda ogrenicem insaAllah
Eminegecit Suractn ben testte kesinlestikten 10 gun sonra gittim kese göründü bi 10 gun sonra da kalp atislarini duyduk
Zlis11 Eminegecit Aminn insaAllah vardir Allah bos yere umut ettirmez asla son adet tarihinin ilk gunune bakilarak hesaplaniyormus sanirim sizin en son ne zamandi ona gore mi 4 haftalik
Eminegecit Zlis11 benim son adet tarihi 24 ocak ona gore 8 haftalik ama dun doktor ultrasonda bakti 7 haftalik dedi
Suractn Bu ay Adet gününde test yaptım silik cıktı iki kere kan verdim artış var beta degerinde som adet tarihim subatın 11i on gün bekliyimi doktora gitmek için cok merak ediyorum en azından baksaydı içim rahatlardı
Eminegecit Suractn ben tahlili saglik ocaginda yaptirmistim doktor 10 gun sonra git dedi o zamn gittim sana da 10gun bekle dediyse bekle canm zaten baksada bisi goremez suan
Mihribann Suractn canım benim de 7 şubat. Erken gitme ven keseyi dün gördüm. Ilkin görmeyince stres olmuştum dış gebelikten korktuk . Meğer erkenmiş
Suractn Mihribann herkez erken diyo ama işte bende merak ettiğim için duramıyorum canım ama beklicem ayın dördünde gitmeyi düşünüyorum kontrole