Erenay Kızlar 4 haftalık gebeyim ama belirtiler erken başladı karın ve bel ağrışarım çok şiddetli bu günde mide bulantısı başladı sizcede erken değil mi?
Tgbabsra Erenay hayr canım o kişiden kişiye değişiyor ya bünye meselesi benim de kasıklarım çok ağıyor 6 haftalık hamileyim 4 . Haftadan beri agrıyor
Zozi Erenay cnm karın ve bel ağrısı ben de 5 den sonra başladı ama hafif.mide bulantım da 6 dan sonra hafiften başladı.
DidemYldrm Erenay herkesin bünyesi farklıdır canım benimde o zamanlar başlamıştı 13 hafta da bitti 20. Haftadayım kafam rahat şimdi 😅
Merve0306 Erenay yok cnm bnmde öyle oldu 4 aya kadar sabret 3 ay diyorlar ama geçmesi için Bnm ışuan 4+1 daha var yani hala bulantm var
Erenay [bilinmeyen] aynen bende cnm hatta ara ara midem bulanıyo ishal oluyorum sanırım birazda soğuk almışım
Eminegecit Bende suan 6+6 haftalık hamileyim hic ağrım bulantım olmadı henüz şükür halsizlik ve uyuma isteği var sadece
Eminegecit Caciinnn adetim 1 gun gecince test yaptim cok kirmizi degildi ama yinede belliydi testte sonrasinda kan verdim pozitif cikti
Erenay Aynen kızlar bünye farklı oluyor ama yinede dikkat etmek lazım daha bebişi göremedik bu kadar erken belirtilerin olması beni korkuttu açıkçası
Supersmomm Erenay Sizcesi yokki bu durumun kişiden kişiye göre değişiyor belirtiler,, ben hiç bulantı yaşamadım mesela birçok arkadaşımda tam tersi vaziyetteydi.
Eminegecit Zlis11 137 cikmisti 3 gun sonra tekrarladm 580 oldu doktor gayet iyi dedi bi daha tekrarlamadm
Pcoslubiranne Erenay Daha cok erken.Henuz bebek bile yok kan pihtisi henuz. Bulantı psikolojik olabilir.Kasık agrisi normal ama.Adet günü oldugu icin de normal bel ağrısı falan.
Aslannnn Erenay bende 4 haftalıgim canim benimde göğüslerim cok fena dokunamiyorum bile bebeklerimiz icin sabretmek zorundayiz bol bol dinlen😊
Zlis11 Eminegecit Bende adet gunumden 4 gun once idrarda test yaptim cok silik bir cizgi cikti 2 gun sonra 2 tane daha test yaptim onlarda cizgi daha belirgindi. Adetime 2 gun varken kanda test yaptirdim 151 cikti şuan adetim 6 gun gecti bida test yaptiramadim yarin randevuda ogrenicem insaAllah
Suractn Doktora gittiğimde erken gelmişsin dedi ilgilenmedi on gün sonra gel dedi gözükmez dedi kac haftadan itibaren gözükür kese acaba
Eminegecit Suractn ben testte kesinlestikten 10 gun sonra gittim kese göründü bi 10 gun sonra da kalp atislarini duyduk