Sevdiss_17 Gizemnaz_ [url=https://hizliresim.com/1pQqWp][img]https://i.hizliresim.com/1pQqWp.jpg[/img][/url] beta hcg degerin varsa omceden baktirdgin tahlillerim bolumunden uatune basinca boyle karstilastir falan geliyo ona basincada en yuksek en dusuk gorunuyor umarim yardim olabiliyorumdur boyle daha kolay bulursunuz benimde saglik icagindaki sonuclar gornmeyince boyle yapiyorum
Gizemnaz_ Sevdiss_17 sagol cnm ama bennde çıkmıyor karşılsştır. Felan neyse kendim gideyim öğleden sonra artık
Pcoslubiranne Gizemnaz_ Kan verdiginiz tarihi orada isaretleyin tum tahliller cikar.Gebelik icin tahlil vermek istiyorum dediyseniz ona bakilmistir tum degerlere bakilmaz o zaman.Cikmiyorsa muhtemelen bakilmamistir.
ffckizannesi Gizemnaz_ link dedigi kismi kopyala yukari link bolumune yapistir bi de oyle dene bakalim
DiplomaliEvHanimi Sinemm17 bilmiyomko gecikmenin4.gunuydu kanda sifir ciktiginda gecikmeden sonrakiler genelde dogru diye biliyom ama yasayan kimse yazmadi hc