Bu iş stresten uzak olmalı,her ay böyle olursa olmaz ,o ana odaklan,ve adet gününü bekleyip teste odaklanma , gerçekten göreceksin bak ,Allah hayırlı gebelik versin inşallah,var bunda da bı hayır,biz kullar olmayınca neden neden diyoruz ,sonra karşımıza çıkan şeyler oluyor Allah'ım iyi ki diyoruz yaşadıkça anlıyoruz🙏 inşallah hayırlısı olsun canım