Merve1997 benimde öyleydi geceleri özellikle mahvoluyordum oturup ağlıyordum ben varya kasinmaktan 😣 iki gecedir yine kaşıntı başlamış gibi oldum ya deli gibi kasiniyo heryerim birde her gün ılık duş alıp vücudumu nemlendiriyor um doktorun verdiği nemlendiriciyle neyse cuma 40 hafta oluyoruz artık olmazsa sezeryanla dogacagiz doğumdan sonra geçiyor dedi doktorum inşallah geçer tamamen