Sibelle0034 merhabalar, 35 haftalık hamileyim göbegimde küçük kırmızı noktalar var ama aşırııııı kaşınıyor ağlıyorum kaşıntıdan, aynısını yaşayan oldumu? ne önerirsiniz??
Limonlusu Sibelle0034 canım bende çatlıyorum sanmıştım başta ama karaciğer enzimlerim çok yükselmiş ondan kaşıntım oluyormuş bir sonraki kontrolde kan testi yaptırmanı öneririm 😊
Mervee58 Sibelle0034 bende kurdeşen olmuştum 🤦🏼♀️ 1 hafta mahvoldum ama benim ellerim ayaklarım yüzüm kaşınıyordu kırmızı lekeler oluşuyordu
Yagmurrrr Sibelle0034 aynı durum bende de var 35+1 deyim bütün karnım kırmızı benek benek bugün kan verdim sonuçları bekliyoruz sende biran önce ver bence
FatmAkb Bnde 35 haftalık hamileym ama şükür bnde öyle bi sıkıntı olmadı. Çatlıyosun büyük bir ihtimalle 😊 cildini sürekli nemli tutmaya çalış çatlak kremi kullanabilirsin bebe yağı veya bebe losyonu kullanabilirsin vazelin tatlı badem yağı vs sürebilirsin ve tabiki bol bol su iç
Sibelle0034 FatmAkb 12 haftadan beri hepsini kullaniyorum ara vermeden kullandim surekli nemli tutuyorum bu cok farkli o kirmizi noktalar neyden oluyo anlamiyorum😓
Sibelle0034 Limonlusu onun bi zarari varmi peki bi sonraki randevum 10 gun sonra nasil dayanicam bilmiyorummm😓
Limonlusu Sibelle0034 sağlık ocağına gidin ve doktorunuzdan rica edin karaciğer enzimlerime baktırmak istiyorum kaşıntım var diye bir tüp kan yeterli oluyor sonuçlar çıkınca en azından kendi doktorunuzla irtibata geçersiniz 😊 ben yüksek gelince kullandığım vitamin ve kan ilaçlarını bıraktım 1 hafta içinde normale döndü hala kullanmıyorum ama bebeğimin kilo alımı azaldı
Merve1997 Sibelle0034 bende çok kaşınıyorum yırtıyorum her yerimi yağ krem sürüyorum ama akşam vakti bi başlıyor uyuyana kadar kaşıyorum hamilelik alerjisi varmış Doğumdan sonra geçiyormuş
Ecc Sibelle0034 canım bende 35. Haftada kaşıntı problemi yaşadım ama benimki biraz ileri derecedeydi pupp adı konulan bı hastalikti vücudumda kızarık kabarma kaşıntı vardı heryerime dağıldı gece gündüz kasintidan ağlıyordum çok şükür geçti sayılır şimdi 39+3 um fakat ara ara kasinmalarim oluyor senin sadece karnindaysa sürekli nemlendir karnını ılık suyla yikayabilirsib ben tüm vücudumu soğuk suyla yıkıyordum çok faydası olmuştu ve kortizonlu krem kullandım birde alerzi hapı
Ecc Sibelle0034 ama karaciğerle ilgili bı problemde olabilir benim çok şükür karaciğer değerlerim iyi çıkmıştı ihmal etme sakın canim
Ecc Merve1997 vücutta kızarıklık kaşıntı kabarma oluyor canım ama baya büyük çapta biseydi benim gebelikte pupp hastalığı olarak arastirabilirsin internetten
Merve1997 Ecc teşekkürler ederim canım benim sadece kuru kaşıntım oluyor hamilelik alerjisi benimki heralde