ebruliyim Sule41 bende de ayni durum var canim 30+2 deyim nirmalde bi iki bardak zor icerdim su icme aliskanligim hic yoktu bu aralar hic icmedigim kadar iciyorum tabi sonucta tuvaletten cikamiyorum😂
eylul_asil 5-6 litre biraz fazla dikkat etmek lazim şeker de çıkabilir , doktorunuza danışın mutlaka. Hem fazlası evet zarar ve ek olarak ödem de yapar fazlası her şey kararında iyi Tabi en iyisini doktor bilir 👍
RuzgarsMommy Hamile bir kadının 5 6 lt su icebilecegini de zannetmiyorum mesane patlar böbrekler sanci yapar
Gkhneminesn Sule41 aksine cok iyi yapiyosu canim dogumada cok yardim pluyor odemi atiyorsun bebegede faydaliymis