Liliz ahhh kuzum ya kıyamam bende snn gibiydim ilk zamanlarımda hamile psikolojisi çok farklı oluyor.Bnde de lekelenme vardı kahverengi ben hemen doktora gitmedim ne akla hizmetse 🙄 sonra nokta nokta kırmızı lekelenmem oldu ardından aynı gün kanamam acile koştm hemen progestan kullandım falan.3,5 ayıma kadar sürekli kanamam oldu..Lekelenme de değil 🤦🏼♀️ Kişinin vücuduna göre değişebiliyor yani bende ona oldu diye sende de olacak diyr bişey yok.Sadece ihmal etme ve bolca istirahat et.Ben sürekli yatmıştım ne yemek ne de ev işi yaptım 3,5-4 ayıma kdr.Ayaklarının altına bişey koy yastık gibi o şekilde uzan cnm.Dudak çatlağı içinde bol sıvı tüket dudak balmlarından sür ya ds o tarz şeyler.Bende de dudak kuruluğu ve çatlağı oldu hala da var.Allah şifs versin cnm