Merhaba kızlar şuan itibariyle 6+4üz. Bebeğimi öğreneli 4 gün oldu keseyi gördük ama kalbi henüz duyamadık. Sürekli devam eden kahverengi rekelerim var doktorum progestan kullanmamı soyledı ama bi türlü bitmiyor:( yarın sabah kontrole gidicem kısmetse umarım bi aksılık yoktur ve kalbıde duyabılırız. Sıze baska sormak ıstedıgım ıkı sey var dudaklarım asırı catladı bı anda suda içiyorum ama agzım kuruyor resmen. Ayrıca belkı cogunuza sacma gelecek ama ılk gebelıgım o yuzden bunu sormak ıstıyorum afedersınız lavaboya cıkmaya korkuyorum ya bısey olur bebegımı kaybedersem kendımı zorlarsam dıye bunu yasayan sadece ben mıyım ınanın bu hıc bıseye benzemıyormus ınsanın aklına sacma sapan bır suru kuruntu dusuyor ve sacma sapan dusuncelere kapılıyor :( sımdıden tesekkur ederım