AysennHE Belinay_AliEge aman haa sakın 😆iyi cesaret valla bravo😃 ben kep kuaföre kestirdim kendim hiç beceremem
Ftsctn_20 Belinay_AliEge benimde normalde çok acımaz ama 2-3 seferdim aciyor ayrıca çok tahriş oluyor deride kabuklanma meydana geliyor doğrusu bende kuaförden kaynaklı diye düşünmüştüm .
Belinay_AliEge Ftsctn_20 sanmıyorum balım bizim hormonlarimizdan dolayı bide adet falan olmuyoruz ya onların da etkisi olabilir 🙋🏻♀️
BusraDevlet83 Belinay_AliEge Normal krem kullanmayin. Icindeki bileşenler tetikler kaşıntıyı. Zeytinyağının faydasını okumuştum kaşıntıya ve kizarikliga. Bir deneyin isterseniz.
Tusubasa Belinay_AliEge canimm pişik kremin varsa onu sür bende gittim bugun ağdaya ayni sorun bendede var doktorum pişik kreminin iyi gelecehini soyledj fenada olmadi :)
Belinay_AliEge Tusubasa alicam Yarin inşallah balım ama ağdadan sonra da böyle kuş gibi oluyor insan 🧚🏻♀️
Tusubasa Belinay_AliEge valla bende kuş gibi oldum Ama perişanım çok hassaslaşmişım başından beri ağda yaptirmasam ne halde olurdum acaba 🤦
Belinay_AliEge Tusubasa aynen kuzu bende pişik gibi olmuş şimdi baktım da ama bariz gözle görünüyor etim incelmiş şaka gibi ah annem ah şimdi den annemi oyle anlıyorum ki 😞😞😞 bak duygusallastım 😞😞😞 ama anacağım tüysüz kaymak gibi ben kime çekmişsem 😂😂😂
Tusubasa Belinay_AliEge bende bugun anneme dedimm aynisini kaymak gibisin azicik sana çekseydim nolurdu diye 😂😂 ben halalarima çekmişim bariz ortada 😂 annemin kiymetinj karnim büyüyünce anladimm yanimda sjmdi diyorumm seni hiç üzmücem kirmayacağimmm çok zormuş anne olmak 😍😍
Gkhneminesn Belinay_AliEge canim hamileyken canin yanar zaten ayrica doktorlar agda onermiyor jiletle alinmasi gerekiyormus
Belinay_AliEge Tusubasa oh aynen valla canımiz analarımız sarıl da şöyle benim yerime cukkudu cukkudu öp ses de çıksın 😘😘😘💃🧚🏻♀️🌼🌸🌼
Eceveannesi Belinay_AliEge bnde jilet kullaniodum 7. Ayimfmda ağda yaodim hamamda afedersin pütür pütür oldu İran acidi sindi ikinciye aldirdim 3. aldırıdan inss korkma yani bişey olmaz çok az sur cnm krem
Tusubasa Belinay_AliEge resmen perişanları oynuyorumm yaa uyuyamiyorumm tatlimm ağlayacağimm bide tuvalet sorunumuz var tabiii 😂😂