Belinay_AliEge tüy dökülme konusunda bikini bölgeme cok sevindim ama kaşlarım ve saclarıma üzülüyorum benim saclarımda cok uzundu kalçama yakındı bi cesaret kestirdim kısacık hemde 😆ömrümde ilk kez bu kadar kısa kestirdim 😆esim istemedi ama ben bakamıyırdum uclsrı yıpranmaya baslamıstı bide kıvırcık saclıyım şimdi kısa olunca rahat düzleştirici yapabiliyorum