Ahsen_0663 Merhabalar kızlar bende metrolifede Bülent Sezgin’e gidiyordum hamile kaldım bir kez gittim doktor kendine klinik Açtı. Şuan doktor arayışı içindeyim. 9+3 günlük gebeyim ne yapacağımı şaşırmış durumdayım. Ayrıca sigortamda yok.
nursan1 Ay-se-tufnk bende öyleydim ya iyi bari sizin geçmiş çok şükür. Benim 20. Haftamda durdu ama 24. Haftama kadar midem bulanıyordu yine elimde çubuk öyle dolanıyordum🤷🏻♀️Bu yüzden ilk 5 ay zayıfladım hep kilo verdim
Balimm @Domatesimm metrolife ta kenan gengeç é gidiyorum cok memnunum çok ilgili bi doktor hastalara karşı gayet yumuşak ve rahatlatan bi tavrı var tavsiye ederim 👍
Domatesimm Ay-se-tufnk Gülnur çok katı biri. Hiç tavsiye etmem ve çok kalabalık. Daha üzerini toparlamadan başka hasta giriyor bir şey soracaksın unutuyorsun bilgilendirmiyor. O zamanlar o iyiymiş diye gittim cahillik ettim başka doktorlara bakmadım 🤦🏻♀️ İnsan iyice araştırcak ya.
Ay-se-tufnk nursan1 iyi bari masallah 😊 ben aldim mi.bilmym karnim büyüdü hareketlerini hissetmeye basladm az yesem bile nefesim cikmiyor😂
nursan1 Ay-se-tufnk o hareketleri ileriki haftalarda bir de görün siz🥰çok güzel bir duygu benim artık karnım bebek hareket ettiğinde tümden hareket ediyor ayağıyla karnımı itiyor dışarıdan baya belli oluyor rabbim istiyen herkese nasip etsin bu duyguları yaşamayı inşallahh🤲🤲😊
Rabia725 Metrolife hastanesinde Dr.Tuna Akçal ile ssvd başardık. Çok ilgili ve samimi bir doktor. Doğum anında ve öncesinde o kadar ilgiliydi ve cesurdu ki onun destekleri ve olmasa yapamazdım asla💞