Ay-se-tufnk iki sene önce oraya gidiyordum o zaman pek iyi değillerdi değişmiştir demek ki. Ben Gülnur çiftçiye gittim Doğuma kadar Doğum zamanı bebeğin suyu bitmiş farketmemişti. Lotusta Veysel bey vardı o yaptırdı Doğumu. Metrolife da bi fobi oldu bende 🤦🏻♀️ Esra hanımı çok duydum ama çok iyi diye. İki sene önce yeni gelmişti, ondan gitmemiştim. 💆🏻♀️