Anneyimbenanne Zengines bende suan 3 gündür hissetmiyorum çok kafaya takiyordum kafaya takmayın ilk gebelikte normal diyorlar zaten
Melike1734 Zengines Yaaa neden öyle diyorsun canım korkutma bizi 😂 benimde kızım olucak en son 6 haziran doğumum ikizler burcu bir prensesim olucak 👼🥰
Zengines Melike1734 ayy hadi insallah canım Allah bagıslasın :) bi arastır ikizler burcunun özelliğini ne demek istediğimi anlrsın 🤗😂
hndgkct Nfp merhaba canım♥️ 17+3 üz biz de kızımız olucak Allah’ın izniyle 💞👼🧿 Biraz kasık ağrılarım var benim doktorum normal olduğunu söyledi 19. Haftada tekrar gidicez doktorumuza inşallah herşey yolunda olur hepimiz sağlıkla kucağımıza alalım 🙏🤰💕