_aysenur Damlacik88 Benimde karnım yeni yeni çıkmaya başladı yemeklerden sonra baya sertleşiyor biraz kıpırdanma hissediyor gibiyim ama daha ele gelmezler diye biliyorum 😊
Hatice43 18+3 olduk ilk net kız demişti doktor sonra ki gidişimde erkek denildi biraz kafamız karıştı😊 sizde en ufak bişeye alınıp sinirleniyor musunuz yoksa sadece ben mi öyleyim.
burcuatakann Prensannesii38 Gündüzleri çok fazla değil ama geceleri pek bi aktif o yüzden genelde gece daha cok hissediyorum
aytii Nfp aynıyız biz de 18+5 🐣 2 haftadır falan her gün düzenli olmasa da ben de kipirtilar hissediyorum ama bebek hareketi mi halen daha emin olamıyorum 🤔
Adel001 Guliguli çok çok şükür sen bide benim postun altına yazanlara bak😒😒😒 hisedilirmi o kadarcık çoçuk falan
-MelteMerve- Bende 18 haftalik oldum ☺️☺️ Cinsiyetini gecen randevuda söylemedi cok erken henüz diye yarin randevum var detayliya girecegim ogrenirim artik insallah 😍😍 hepimize güzel hamilelik, bir avazda dogum ve hayirli evlatlar diliyorum güzel anneler ☺️☺️
Anneyimbenanne Zengines 😂😂 tabiiki benim kızım olucak ve 2.gebeligim olmasına rağmen zaman zaman hissediyorum bebeği sizin bebek kendini sürekli hissettiriyormu??
Zengines Anneyimbenanne benimde kızım olacak☺️ Ben sadece 2 hafta önce hissettim hic hissedemiyorum 😢 kiloyla alakası varmıs biraz göbekli hamile kaldım da 😢 bir de ilk gebeliğim ondan hissedemiyor olabilirmisim. Ama hissetmeniz cok güzel bebek sağlıklı oldugunda hareketli olurmus🤗
Anneyimbenanne Zengines bende suan 3 gündür hissetmiyorum çok kafaya takiyordum kafaya takmayın ilk gebelikte normal diyorlar zaten