198723 hadi ya süper haber 😊 benimki yaz bebesi olucak şuan kışlıklar çok güzel indirimde maalesef Harika şeyler var önümüzdeki kış için alayım desem büyük risk çünkü tecrübeme dayanarak kızımda öyle alıp giydiririm dediğim ne varsa hiç birine girememişti iriydi çünkü cesaret edemedim o yüzden