EbruIrmakAhmet Kızlar bugün e bebek indiriminden bir iki parça bişey aldım daha çok vaktimiz var biliyorum ama böyle uygun görünce dayanamadım 🙊sizede fiyatlarıyla çektim gidin gezin çok güzel şeyler var indirimde ben zor tuttum kendimi 😃🧿https://imgyukle.com/i/VD10zU https://imgyukle.com/i/VD14Xn https://imgyukle.com/i/VD17fH https://imgyukle.com/i/VD1wao https://imgyukle.com/i/VD1fPj kumaşlar harika pazarda yok bu fiyata
EbruIrmakAhmet Ygttt valla bende sordum aynı şeyi kasadaki çocuğa tam net bilmiyorum ama şubata kadar sanırım dedi
198723 Ygttt Bizde dün aldık biseyler çalışan şubatta gelin daha indirim olacak dedi şimdi bile çoğu sarı etiketli ürünler yarı yarıya şubatta umarım daha iyisi olur
Nurunilkmucizesi EbruIrmakAhmet yanı su postu görüp agliycamda aklıma gelmezdi hormonlarim hiç stabil değil iyimi :))) Allah’ım sağlıkla sıhhatle sizede bizede giydirmeyi nasip etsin arkadaşim❤️🤲🏻❤️
EbruIrmakAhmet Nurunilkmucizesi yerimmm seni hep böyle mutluluktan ağlayalım inşallah Aminn canım benim hepimiz sağlıkla alalım kucağımıza alalım inşallah yavrularımızı 🥰😇
Ebrubera EbruIrmakAhmet hayırlı olsun çok güzeller ben daha yeniyim hiç alışveriş yapmadım🤗 ebebek te askılarıyla mı veriliyor dış kıyafetler. Yanlış anlamayın bilmediğim için soruyorum
minicikbirmucize EbruIrmakAhmet neredeki ebebekten aldınız çok güzeller bayıldım güle güle kullanın 🙏❤️
EbruIrmakAhmet minicikbirmucize İzmir Ege perla canım çok teşekkür ederiz hepimiz sağlıkla giydirelim inşallah aldığımız cicileri yavrularımıza 😍🤲🏻
Ebrubera EbruIrmakAhmet güzel valla yeğenime ayrıca askı almıştım ikeadan yani yine alınırda lcw da falan vermiyorlar ya askıyı ondan sordum umarım sürekli verirler