Ozlm_k Çok çok geçmis olsun 😔 çok kötü bi durumla karşılaşmışsınız 😶
Hic o derece olabilecegini düşünmedim ben hic😶
Antibiyotigi biraktim dun bu gun kendimi deniycem dedim.
Ufak dokununca kaşınmalar dışında şımdilik bisey yok.
Ama dediginiz gibi bu gecede aynı sekilde kaşınırsam o zaman gidicem bende.
Çok teşekkur ederim.
Sizede cok gecmis olsun Rabbim bir daha yaşatmasin ins.