Baklava Bu arada ben yaşadım bu durumu. Ürtiker oldum, idrar yolu için augmentin verdi doktorum, düşsün diye. Ama hem omega, kalsiyum, kan ilacı, tiroid ilacı ve bu antibiyotik derken ben bir gece kaşıntıdan uyandım yoksa uvula ödemim başlamıştı hemen acile koştuk gözlerimin içinde bile kızarıklık şişlik vardı düşünün. 5 gün cildiye, 14 gün intaniyede idrar yolundan hastanede yatmak zorunda kaldım. Bence siz de başka kadın doğum hekime ya da cildiyeye danışın derim. Geçmiş olsun