Ceydasinanservan 39+5 hala gelmedi bal oğlum aynı durumu yşayan varmı. Sancı yok agrı yok. Tüm hamile arkadaşlardan dua istiyorum hayırlısı için 🦁💙
ebusss07 Ceydasinanservan bende 37yim fena ağrım var . Ama ilk gebeliğimde 42de doğum yaptım ne ağrım oldu ne sancım açılma da yoktu baktılar gelmiyor alttan ilaç verdiler açılma için açılma oldukça sancım arttı suniye gerek kalmadan doğum yaptım 🤭
3melekannesi__ Ceydasinanservan benimde aynı 39+3 günlük ne sancı ne bişey var yarın Allah nasıl ederse yatisim yapılacak prensesimize kavuşuncaz
Ceydasinanservan Ayse08emre hangi iş ve hastanede yaptınız. Bende korkular başladı artık ilk bebegimi kaybetmiştim. Morale ihtiyacım var 😢
Dbg Ayse08emre kaçıncı haftada suniyle yaptınz ben 40oldum tam bugun napcagımı bilemiyorum salı gidicem doktora yarın yokmuş 😢 nasıl bi süreç işledi suniyle hiç açılma varmıydı
Yenianneeee61 Ayse08emre kaçıncı haftada suni aldınız ve çok saat sürdümü Doğum vede devlette mi oldu canım ?
Ceydasinanservan ebusss07 hangi il ve hastanede yaptınız. İnsanın ihtiyacı oluyor olumlu şeyler duymaya herkes arıyor daha dogmadımı stres oluyorum
Ceydasinanservan BGLM valla bende aynı yürüyüşte yapıorum ama yok. Bide annemlerdeyim 15 gündür artık yoruluyor insan
Cigdemm44 Ceydasinanservan biz de 38+4 olduk hala tık yok üstelik dönmedi de 17 Ocak Cuma ya doktorumuz sezaryen için gün verdi beklemedeyiz 🤷♀️😂
Ceydasinanservan Cigdemm44 herseyin hayırlısı belirsizlik kötü Allahtan hayırlısı sen en azından netleştirmissin kuzu
Ceydasinanservan cansuaydin bende tık yok nişan falan anlayamadım yani hafif sümüksü bi akıntı oldu ama çok az oda nişan degildir heralde
Ceydasinanservan Aysekamill hayırlısı olsun allahdan peki özel degilse neden sezeryan kuzum. Normalide sezeryanıda aynı önemli olan saglıklı olması
Derya21d Kızlar sezaryana kendi isteğinizle mi giriyorsunuz 39+3 oldum benim doktorum 40 a kadar bekleyelim dedi
Ceydasinanservan Derya21d benimde aynısını dedi bende normal dogum bekliorum ama belirti yok. Hangi koşulda sezeryan olurum bilmiom
Meltemkskn Evn123 canım benim de bugün geldi ama son kez pıhtı şeklinde geldi ve sancı sanki tatlı tatlı geliyor inşallah hemen doğurur kurtuluruz