Valla bende sari yaptiriyorum ilk hamilegimde 3 aydan snra boyattim ama innova nin organik olani kokusuz yani doktor onayiyla sukur bi sorunda olmadi ama yanlis fikir vermekte istemiyorumda sigara icenler daha kotu etkileniyorken kafadan bebege ulasmasi cok sacma geliyor ozamn kimyasallarla bizim olmemiz gerekiyordu yinede tedbir amacli 3 ay boyatmayin tabi he suan hamileyim 6 haftada yine boyattim rabbime guvenerek piskolojim kotuydu cunku ve suda var eger saglikta sorun varsa o rabbimden gelen biseydir boya moya hikaye bnce kendi fikrim kimse sakin ahkam kesmesin isteyen istedigini yapmakya ozgur