Nasıl kesin dille konuşabiliyorsunuz bir doktor yada uzman edasıyla, anlamıyorum. Uzun zamandır yapılan araştırmalar sonucunda araştırmacılar, saç boyamanın bebeğe zarar verebileceğine dair kesin bir kanıt veya bir ilişki bulamadılar. Pek tabii ki de tedbiri elden bırakmamak adına ilk üç ay, bebeğin en önemli gelişim aşamasında, doktorlar saç boyamaktan uzak durulmasından yana. 3 aydan sonra boyanabilir. Daha sonra bitkisel içerikli boyalarla her ay değil de, 6. Ayda ve tekrar doğuma yakın boyamanın bir problem teşkil etmeyeceğini söylüyorlar. Kulaktan dolma bilgiler ve ya mahalleden bir kadının söylediklerine değil de biraz araştırmalara önem versek her konuda keşke. Yabancı kaynaklardan da yararlanın biraz. Her konuyu kendi alanında uzman muhatabından öğrenin. Yine içinize sineni yaparsınız tabiki de herkesin özgür iradesi sonuçta.