minicikbirmucize benimde ilk başlarda öyleydi 18. Haftamda pıt pıt göz seyirmesi gibi.Hatta eşime söylüyordum bebektir diyordu ama ben yok gazdır yok damar atıyordur diye diye 20 hafta yaptım 😂 meğer oğluşummuş bir kaş haftaya daha het hissedersin.Benim oğlum mesela günün belli saatlerinde hareket ediyor.Gün içindr hareketli olduğumdan bazen yakalayamıyorum ama akşam 7-8 arası gece yatarken 11-12 gibi sürekli kıpır kıpır ☺️ Tabi gece uykumun arasındakiler hiç saymıyorum bile.Şimdi uykusuzluk çekiyoruz muhtemelen doğunca da geceleri uyumayacak bakalım nolacak halimiz 😁 Ama harika bir duygu Allah isteyen her kadına nasip etsin