Gigy Değerine göre görünür canım , hayırlı haberler alırsın inşallah,benim de göremedi önce,vajinal muayene etti baya baktı öyle gördü ,riskli diye salı gidicemyine , kesenin gelişimine bakicak tekrar, takip edilen bir gebeliğim var çünkü .