Benım geç döllenme ve 5+0 kese göründü doktor idrara sıkışık gel daha iyi görürüz dedi kalp atışlarını da 6+1 de duyduk en iyi doktor bilir gitmeden bilinmez buradaki her hamile kendi deneyiminden yola çıkarak söyler herkesin hamileliği başka ilk gebeliğimde 6 da keseyi görmüştü bence doktora gitmeli ve kesinleştirmelisiniz 😊