MLK canım ideal kilonun üstünde hamile kaldıysan dikkat et. Sağlıklı beslendikten sonra çok fazla kilo da almaya bilirsin. Önemli olan kendini kontrol edebilmek. Hamileyim ve 2 canlıyım diye , gece atıştırmaları, kebaplar, tatlılar havada uçuşursa maalesef kilo alımın kaçınılmaz. Sana tavsiyem 20 haftaya kadar en az 2-3 kg al.. sonra ki haftalar da yeme düzenin de oturmuş olur. He bir de ilk 3 ay mide bulantın olur, karbonhidrata dadanırsan da kilo alırsın.
Tek yapacağın kendini kontrol etmek 😊ben şuan 31 + 5 haftalığım 3 kg aldım. Sağlıklı besleniyorum, yürüyorum ve egzersiz yapıyorum. Hazır bir paketlerden, tatlandırıcı herşeyden uzak duruyorum... 👍Tavsiye ederim. Biraz uzun oldu ama kusura bakma ☺