Hatice_ceylan SedaveSusam valaha kıyafet babannesı cok almıs baya almıs hatta koycak yer bulamıyorum o yuzden gıdınce cok hosuma gıderse alıyorum okadar . Bıde dolabı yok bezıdır vesyre seylerını almadık kocama yuklenmek ıstemıyorum
SedaveSusam Hatice_ceylan bizim dolabımız şifonyerimiz var 2 tane kız yeğenim var onlardan elbise ayakkabı çok geldi benim aldıklarım derken bizim dolabımızda doldu emziğini aldım şimdi biberon almayı düşünüyorum amigurimi yaptı annanesi halı ve perdesini yatağını martta alcaz ananesi beşiğini alcak derken ufak tefek şeyler kaldı birgünde hallolcak şeyler
Hatice_ceylan SedaveSusam bız yatagı falan herseyı var salıncak almak ıstıyorum boyle yataklı cok hosuma gıdıyor sızce nasıl
SedaveSusam Hatice_ceylan şu mom4lerden mi canım otomatik sallanan eğer imkanın varsa mutlaka al derim ben
SedaveSusam Hatice_ceylan bende çok beğeniyorum eşimi zorlasam alır belki ama sonra ben zaten evdeyim çok çok lazımmı değil ama dediğin gibi çok güzellll🤗
Hatice_ceylan SedaveSusam boksu var evde assada yatması ıcın onuda aldık bızım ev 3 katlı assa yukarı yapmamak ıcın boksda aldık . Ama onuda ıstıyorum 😂😂😂
SedaveSusam Hatice_ceylan oh maşallah canım dediğim gibi eğer imkanın varsa al ikinci ellerede bakabilirsin
aaoksuzoglu Hatice_ceylan battanıyesı falan alındı işte aklına ne gelıyosa ama ne bıleyım biberon banyo setı fslan dolabı bunlar alınmadı bebek arabası hedıye zaten bakalım başlıcaz yoğun tempoya öteki ay nasıpse😅
Hatice_ceylan SedaveSusam yok sıfır alırım bebegımın sahlıgı onemlı . Tabı durumu olmayanlar var bısı dıyemem yanlıs anlamasınlar benı
miine Hatice_ceylan canım hangi modeli beğendin bizide bilgilendirir misin🤗 , ben ufaktan başladım zibinlar takımlar falan , henüz büyük eşyaları almadik ilerideki zamanda almayı düşünüyoruz ❣
Hatice_ceylan miine snaa bısı dıyımmı canım markası ne hıv bılmıyorum 😂😂 model baktım burdan anne bu olsun dedım oda tmm dedı 😂😂
Hatice_ceylan miine sey ama uclu bole sıyah . Altı genıs bır kucukken yatması ıcın araba ıvın ıkıncısı normal uyumalık ucuncude oturmalık
Gizem3410 26+4 olduk bizde🐣💓kıyafetlerimiz banyo ihtiyaclari bez ıslak mendil kremlermiz herşey hazir bebek arabasini bu ay sonu odayıda şubatta sipariş vermeyi düşünüyorum 😊
miine Anakucagi ve mama sandalyesini jokerden aldik indirimden, büyük eşya olarak bir tek onlar alindi❣
Hatice_ceylan miine ben markaya bakmıyom cıdden ya neyı seversem onu alıyorum markaya bakıyımmı annleer hıc dusunmedım ha ben
Gizem3410 Hatice_ceylan buyuyen besıklerden almayı düşünüyorum ufak bir beşiğimiz taşınanlardan var zaten bu odada kurulu kalacak ☺️
miine Hatice_ceylan ben marka değilde canım hani model olarak , travel mi baston mu onu merak ettim🥰 mesela doğumdan itibaren kullanılıyor mu kaç yaşına kadar bende yavaş yavaş bakmaya başladım aklımda jolie ürünleri var bakalım nasipse ilerde tamamen karar.verip alicaz❣