SelviBalc resmen beni anlatmışsınız. Her gün sanki saat kurmuşum gibi 5.45 sularında uyanıyorum. Ağrım geçsin diye evin içinde dolanıp tekrar yatıyorum bazen. Yatağın her tarafı yastık dolu. Yastık olmayınca sanki ya yüzüstü ya sırt üstü devrilecek gibi hissediyorum kendimi hiç huzurum yok geceleri 28+2 yim bende. Bazı geceler oturma odasına gidip köşe koltukta her tarafı yastıkla doldurup ortasına girip yatıyorum o zaman rahat ediyorum