Sola yatma olayı tam olarak 20. Haftadan sonra yapılması gereken bir durummuş.Doktorlar öncesinde uyarıyor ki alışabilelim diye.Ayrıca sağ tarafa yatınca bebeklerin bilmem kaçı ölü doğuyor makaleside ne kadar sert bir paylaşım olmuş.İyi niyetli olduğundan şüphe yok elbet ama, bu konu bu kadar keskin değil.Şu ana kadar okuduğum dinlediğim tüm doktorların bu konu hakkında ki düşüncesi tercihen sol ama sağ tarafa yatmanın büyük risk taşımayacağını aksine gece boyunca kişinin sadece sol tarafa yatmasının asla mümkün olmadığını söylüyor.
Doktorum da sola yat dedi ama sağa yatarsan şu şu facialar olur demedi.Bir de şunu düşünüyorum önceden annelerimiz annannelerimiz bilinçlimiydi hep sola mı yatıyordu🤔Tabi ki dikkat edelim ama çok ta kasmayalım bence stres hepsinden zararlı bildiğimiz üzere🙃