Tontiasya canım benim öncelikle allah şifa versin bir an önce bebeğine kavuşursun inşallah. Ben yenidoğan yoğun bakım hemşiresiyim.bebeğinin kilosu çok iyiymiş.bebeğine de çok iyi baktıklarına eminim. Biz oraya yatan her bebeği kendi bebeğimiz kendi canımız gibi sevip bakıyoruz. Dokundurtmama sebepleri de enfeksiyon. Çok steril bi ortam onların küvözleri o yüzden göze alamıyolar. Sana üzülme desek bile çok zor biliyorum. Ama bebeğine şu an yapabileceğin tek şey süt sağmak. Kendini üzer yıpratırsan sütün gelmeyebilir. O yüzden bebeğini düşün ve sütlerini sağ. Sağ ki hastaneden çıktıktan sonra beslenme problemi yaşamayın. Bebeğin yanında onu emziryormuş gibi 2 3 saatte bir sağmalısın. Günde 8-12 kez. Eminim yakında seni beslenme için hastaneye çağırırlar. Allah bu dönemde sana sabır versin bebeğine de güç kuvvet versin ki tez zaman da kavuşun 🙏🏻