Canım benimde tup bebek çok iyi anlıyorum seni sağlıkla büyüsün inşallah, keşke o haftaya kadar çalışmasaydın ben 19uncu haftadan beri raporluyum, en ufacık birseyde hep doktorda geçti hamileligim , şuan tansiyonum yükseliyor diye hastanede yatıyorum her riski en aza indirmeye çalışıyorum, olan olmuş tabiki bundan sonra dua etmek düşer bize için rahat olsun kilosu iyi çabuk toparlar gönlünü ferah tut ❤