sbanuss CiaoBella ya Şubat ayında ocakta millet 36 da doğurdu bizim Mart ayı çocukları doğmak bilmedi bizde 40 41 leri görücez heralde 😣😞😞
sbanuss Tugcerasim ben de bugün gittim sancı yok açılma yok ama bebiş kanala girmiş ve rahim ağzı yumuşamış dedi haftaya kadar olur dedi 😳 inşallah hayırlısı ile gelsinler stres yapmakta doğumu engelliyor muş çok düşünmemek gerekiyormuş
Tugcerasim sbanuss hep oyle işe yaramıyor ama yumşamaya başlamış senin etki ediyır yavaş yavaş bikerede olmazki açılmada
sbanuss Tugcerasim evet yumuşama olması doğum yakın zamanda olacağına işaret dedi doktorum ben hiç doğurcak gibi hissedemiyorum