Kızlar bende tam aksine eşimle 7 senelik bir beraberlikten sonra evlendik şu an 15 haftalık hamileyim ilk günden beri eşim işe gitsin istemiyorum onu çok özlüyorum hatta sabah kalktığımda işe gitmiş oluyor yanımda yatıyor görmeyince ağlayasım geliyor ☹☹☹☹