zehmus bende öyleyim geçer inşallah , eşim çok temiz insandır ama bi ten kokusu geliyor ondan aşırı midem bulanıyor hatta o koku eve de sinmiş sanki eve girince kusasım geliyor , annemler koku yok çok güzel kokuyo evin diyorlar ama ben duramıyorum evde ne kadar silsem de boş . Şimdi göreve gitti eşim inşallah o gelene kadar gider ben o yokken kıyafetlerini koklayan insandım 😒 şimdi eve bile tahammülüm yok çok üzülüyorum