Guldenece_2525 takipli olduğun doktoruna güvenmelisin tabiki bende öyle yıllardır içtiğim ilaç e birde esimin gozetimindeyim. Kadın dogumcum yakin arkadaşımız sıkıntı yaratacak birşeyi bana ve çocuğuma zaten yapmazlar 😌. Çok şükür sağlığımız da iyi yanı henüz bir sıkıntı yaşamadım. Bende el mecbur kendi doktorlarima güveniyorum😍 Teşekkür ederim yorumun icin.