Netdlxx Nuriiiiii 4.ayıma kadar pek bir şey yiyemedim bulantıdan. Kahvaltılarım gecikiyordu. Aç kalmıyordum ama düzensiz besleniyordum. Şu an 35 haftalık gebeyim. 4.aydan sonra açlığa tahammül edemedim sabahları. Diyetisyen ile görüştüm bu arada. Araştırdım inceledim. Uzun süren açlık sonu en önemli öğün kahvaltı dedi doktorum. Bebek için çok mühimmiş. Ben çok yemek yiyen biri değilim hala da öyleyim. Günde üç öğün yiyorum. Sabah 07.00 en geç 07.30 da kahvaltımı yapıyorum. En az yarım litre su içiyorum. Decaviti sabah kahvaltı sonrası yutuyorum. Elma yiyorum varsa bir adet muz yiyorum. Bebek aşırı hareketleniyor böyle yapınca bende vicdanen daha rahat oluyorum. Sonra tekrar uyuyorum 12.00 de uyanıyorum ferrum içiyorum. Öğlen 13.00 en geç 13.30 öğle yemeği yiyorum bol bol su içiyorum. Akşam saat 6-7 gibi akşam yemeği. Aralarda süt yulaf ezmesi gibi şeyler yiyorum. Aç kalınca bebek yiyecek bir şey bulamadığından sendeki yağları yiyor enerji için. Keton bebeğe çok zararlı gelişimine çok etkisi var.. Maddi açıdan etli sütlü çok yiyemiyorum canım sebze meyve Allah ne verdiyse 😊 Ama sakın aç kalma bebeğin için
Nuriiiiii Netdlxx Allah razı olsun canm benim çok teşekkür ederim öyle güzel anlatmıssınki harfi harfine uyguluycam bunları çok tesekkürler
Nuriiiiii Netdlxx canm bişey sorcaktım, iki ilacı kahvaltıda önce belli saatlerde almak sorun olur muydu
Nuriiiiii Cz34 canm bende erken olduğunu düşünmym , hormonlar sabah erken saatlerde salgılanyor o yüzden erken yutmak gerekiyor
Netdlxx Cz34 3 te iç diyen olmadı yanlış anlaşılmasın 😊 Ben tuvalete uyanıyorum aynı saatte uyanır uyanmaz içiyorum yoksa şart değil 3 te içmek
BusraDevlet83 Nuriiiiii Tiroit ilacı kullanıyorum. Sabah ac karnına alıyorum. 1 saat sonra kadar kahvaltı yapıyorum. Demir ilacını da gece alıyordum. Bazı kişiler sabaha karşı alıyor. Bilmiyorum ama kabızlık yaptığı için öyle aldığını söyleyen bir arkadaşım vardı.
Netdlxx Nuriiiiii Olmaz tabiki. Önemli olan aç olarak Alman bu iki ilacı. Tok karnına içme bir etkisi olmaz. Benim ki kendime göre bir düzen, sende kendi düzenini oluşturabilirsin tabi. Ama aynı anda iki ilacı alma aralarında en az 1 saat fark olsun
Cz34 Netdlxx Şey biraz erken değilmi bence 6 gibi için 3 çok erken gün içerisinde erkenden yükselmezmi acaba bilmiyorum bende kullanıyorum ama 🤦🏻♀️ Kahvaltı öncesi yarım saat önceden 20 dk önceden falan ☺️
Netdlxx Cz34 Kuzum ben hemşireyim biz böyle gördük, öğrendik.. Sence de mantıklı değil mi bir ilacı yuttuğunda iyice sindirilsin kana karışsın? Ben süreyi uzun tutarım iyice etkisini gösterir ilaç. Zaten gece uyanık oluyorum kalkmışken yutuyorum ilacı 🙄
Nuriiiiii Cz34 canım korkma, troid çok önemli sabah erken saatlerde alınması gerekiyor, hormonlar o saatlerde salgılandığı için erken saatler önemli.
Guldenece_2525 Zeyk ben troid hastasıyım hem doğum doktorum hemde endokrin doktorum troid ilacı ve diğer ilaçlar arasında en az 4 saat olmalı dediler..özellikle troid ve demir,kalsiyum ilaçları arasını 4 saat aç demişti..
Netdlxx Guldenece_2525 Bende aynı görüşteyim canım doğru olan o. Özellikle kalsiyum ilaçları kullanılırken daha dikkatli olunmalıdır
Zeyk Guldenece_2525 canım yazdım yukarda da benim eşim doktor onun gözetimi altındayım zaten zararı olacak olsa yaptırmaz ki gebelik oncesinden tiroid hastasıyım uzun zamandır düzenli kuandigim ilacim var. Şuana kadar bir sorun yaşamadım çok şükür. Her doktor farklı şeyler söylüyor işte 😌🤗