Canselserdar canım bilemem ki ikinci gebelikler daha erken hissediyor ama 15-16da falan. Belki de hissediyorsundur🤗13.haftada ultrasonda bebeğin çok hareketli olabilir de senin hissedecegin kadar sert olmayabilir hareketleri. Düşünsene minicik. Ben 20.haftamda hissetmiştim ilk pıt pıt emin olamamistim daha yeni tekmelerini sert alıyorum 31.haftam 😌öncesinde narin narin vuruyordu.
Doktoruna sor bakalım o sana daha net bilgi verir. Birde vucudumuz iki kat kan pompaladigi için hamilelikte kendi nabzimizi bebeğin seyirmesi bağırsak hareketlerini bebek hareketi sanabiliyoruz. İleri haftalarında bebeğini hissetmeye başlayınca ancak kendin ayırt edebileceksin önceki hissettiklerim başka bir şeymiş diyebilirsin 👼