Kubra67 e ben çok zayıf hamile kaldim. Seyirme bende de oldu o haftalarda eşim dahil doktorlarım bunun kendi nabzım olduğunu soylediler.
Arkadaşım 5 haftalık bir bebeği de 8 haftalık bebeğinde seyirmesini hissedemezsin. 5.haftada kese yeni olusur. Azicik oku araştır sadece kalpten ibaret birşeyin seyirmesi olmaz. Seyirme de bebeğin ilk kipirtilaridir. İlk seyirme gibi hissedilir. Bu bir baloncuk patlaması gibi biseydir pıt pıt buda 18-24 haftalar arası normal hissedilen ikinci gebelikse 16.haftada hissedilendir.
Bunun dışında hissettiğin kendi nabzindir.