Emineyavuz_53 çok haklısınız, süt iznini toplu kullanmak gibi bir seçeneğiniz var bilginiz olsun, süt iznimi toplu kullanmak istiyorum diye dilekçe verdiğinizde 7-8 haftalık bir süre daha eklenmiş oluyor doğum izninize, 6 aya kadar doğum izni yapabiliyorsunuz böylece. Ben o şekilde anlaştım kurumla.