Emineyavuz_53 o kadar haklisin ki soylediklerinde.. isyerim benimde uzak ama bir iyilik yapmislar sut izinlerini birlestirmis cuma hic gelmiyorsun belki boyle birsey yapabilirler sanada.. benjmde bakici sorunum var kaynanam yan dairemde ne fayda gezmeye geziyor.. keske maaslarimizi iyilestirsinlerde bebeklerimizi birakmak zorunda kalmasak.. Allah yardimcimiz olsun insllah.. Ama Allah bir kapi acar elbet.. sen minik kuzunuda kendinide uzme.. vardir bir hayir.