Ayselcnt 2 doz yaptırdım.. Hafif bir kaşıntı oldu başka bişey hissetmedim..son kontrolümde doktorum 5 e tamamla dedi..
Zagrozunannesi Ayselcnt ya ben daha kaydımı aldıramadım kaydımı almam için de baya bi uzak yere gitmem gerekıyo ama hastane yakın 10 dklık yer acaba devlette yapmıyorlar mı
Arasinannesi Bende yaptırdım aşımı çok büyük korkularla gittim. Çok kolda ağrı yok ateş yok birşey. Başka insanlarla karşılaştırmayın kendinizi korkmayın. 1 hafta oldu ne yanma ne acı.
Arya92 eymenelif çok şükür işlemedi valla yoksa başıma herşey gelir benimde .ama insanlar böyle çok önyargılı oluyor ya bazen vurulmadan o yüzden yaşayıp görmek lazım.etkilemeyebiliyor da
Ezgi2969 hafsa2020 şart değil sana bırakıyorlar lakin bence yaptırmalısın ilk aşı 20 . Haftada 1 ay arayla
Drkveannesi Tetanoz un normalde 5 senelik süresi oluyo benim bildiğim . Ben geçen sene bu zamanlarda yaptırmıştım iş için . Şimdi tekrar olmam gerekir mi ki acaba ?
MervemitYldrm Tetenoz aşısından hiç korkmuyorum geçen sene vurulmuştum hiç hissetmedim bile sonradan agrida olmamıştı 😆 kendinizi sikmayim nefes alıp verince çok kolay oluyor 🙂